Sovit ut

Godmorgon, eller rättare sag godmiddag! Idag har jag verkligen sovit ut, vilket behövdes! För idag är dte mycket som står på schemat-> Matematik, Engelska och en träning på sådär tre timmar. Men men igår kom min efterlängtade matematikbok och dra på trisso att de hade skickat hem fel bok till mig, så nu blir det till att vänta ytterligare 2 veckor. Men men nu sitter  jag och spanar efter tåg samt bussbiljetter upp till Stockholm, planerar att åka upp dit i några dagar på höstlovet. Så tillsvidare blir det en hektisk dag och ni som sitter och har en slapp och härlig dag säger jag bara grattis till!

Tips på världens godast Smoothie!

2 dl vaniljyoghurt
2 msk hallon
2 bitar 80% mörk choklad
1/2 dl grädde
1 banan

KLART! Tänk på att vispa runt länge så blir den så där porös och god med smaken av grädden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0