En ny start

Hej! Tänkte att det var dags att börja om från början. Jag ska denna gången försöka skriva lite oftare och verkligen orka med det. Det är roligt att ha en blogg som man kan skriva av sig i och det är på tiden att jag gör det. Jag har däremot väldigt svårt för att veta hur man designar sin blogg, men man lär sig nog med tiden. Igår hade man 3 timmars engelska och därefter badminton. så idag är man ledig och det är något som jag behövde. Idag ska jag ner och fika med några tjejer och fira en som fyllt år. Sen blir det nog till att gosa lite med pojken min.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du skriver blogg

2009-09-10 @ 10:39:34
Postat av: Rosida

Cool blogg! ;D

Ska vi följa varandra med bloglovin'? ♥

2009-09-12 @ 14:53:42
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: victoria

fin blogg :)

2009-09-13 @ 13:38:47
URL: http://victorialannqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0